فروپاشی برند با تبلیغات

 

کارشناس وبینار:

دکتر محمد حسین خوانساری

مدرس و مشاور بازاریابی و تبلیغات

 

 

تاریخ و محل اجرا: ٢٦ تیر ۱۳۹۶

 

"عرض سلام و خسته نباشيد،
رمضانی هستم از یک شركت صنايع دستی.
آيا فضای مورد انتخاب جهت تبليغات و ابزار مورد استفاده در هويت بخشي به برند تاثيرگذار است؟!
با توجه به فعاليت شركت ما در حوزه بين المللی كه نوظهور هم هست برند ميراس، بهترين نوع تبليغات (صنايع دستی) چيست؟
سپاسگزارم."

پاسخ:

"سلام و وقت بخیر جناب باسره عزیز،
سوال بنده: شروع تبلیغ برای یک محصول از چه زمانی بایستی شروع شود؟"

پاسخ:

"با عرض سلام خدمت جناب دكتر خوانساری، سوالی داشتم از محضرتون:
باتوجه به اينكه من ٢٢سالمه و قصد دارم زعفران صادر كنم. نوع تبليغات برای جنسی شبيه زعفران و پسته نوع تبليغات رقابتي مطرحه، با توجه به اين كه برند هاي پرقدرت زعفران همچون سحرخيز و بهرامن بازار رو در اختيار دارند چگونه با هنر جلب يا متقاعد كردن در وحله اول فروشنده (پخش كننده)و در وحله دوم مشتري (مصرف كننده)بتونم با برندها رقابت كنم؟
خب وقتی برای بازاريابی به مغازه ميرم، ميگن مردم فقط سحرخيز ميخوان و صنايعی كه مصرف زعفران دارن هم به هيچ وجه نميپذيرن. اگر راهنمايی بفرمايين ممنون ميشم كه چگونه نظرشون رو عوض كنم؟"

پاسخ:

"با سلام و خسته نباشيد،
شركتهای خدمات بازرگانی نوپا كه رقيبان زيادی هم دارند و بودجه‌ای طبيعتاً بسيار محدود در مقايسه با رقبای موجود در اختیار دارند، چه راهكاری را می‌توانند جهت تبليغ خود برای ورود به بازار و معرفی برگزينند؟"

پاسخ:

"با سلام، حدادی هستم.
زمان منطقی برای بلوغ یک برند چقدر می‌باشد؟"

پاسخ:

 

 

 

تمام حقوق این وبسایت متعلق به پایگاه خبری واردات و صادرات است.